Na kurzu prostřednictvím prožitkových technik posílíte svoje dovednosti při práci s rozmanitými emocemi klientů i schopnost reflektovat vlastní emoce.
Po kurzu budete umět:
vztahovat se k emocím jako k přirozené součásti vztahu pracovník – klient
lépe identifikovat a reflektovat emoce na straně uživatele
aplikovat flexibilně různé komunikační modely pro práci s emocemi uživatele s ohledem na jedinečný kontext (stav uživatele služby a jeho potřeby, cíle služby a její limity apod.)
využívat specifické intervence pro zvládnutí konkrétních emocí (např. smutek, vztek, agrese).
Jak se to naučíte?
s využitím prožitkových technik: modelace rozhovoru, facilitovaná skupinová reflexe, reflexe konkrétních intervencí v hovoru, audiovizuální technika
interaktivní formou si zvědomíte různé typy komunikačních intervencí, které vedou ke kvalitnímu zpracování emocí
seznámením s různými teoretickými koncepty práce s emocemi, které budou východiskem pro aktivní nácvik a řešení modelových situací z praxe účastníků
sdílením příkladů dobré praxe
Termín: 1. 6. 2022 (Praha 8, 5 min. od stanice metra Palmovka)
Přihlásit se můžete ZDE.
Rozsah
8 vyučovacích hodin, probíhá v jeden den, 9:00 - 16:30
Zajímá Vás ještě více? Kontaktujte Veroniku Šturmovou, manažerku vzdělávání na e-mailu v.sturmova@linkabezpeci.cz nebo na tel. 602 387 534.
Více info na stránkách Linky bezpečí.
コメント