Co je to kyberšikana, sexting, kybergrooming?
Jak bojovat se šikanou v online prostoru?
Co mohu dělat jako rodič/psycholog/sociální pracovník?
Přihlaste se na seminář Rizika kyberprostoru.
Oblasti semináře:
co je kyberprostor, specifika komunikace v kyberprostoru, sociální sítě
kyberšikana, sexting, porn revenge, kybergrooming, kyberstalking, online hry – mikrotransakce
emoce a chování oběti
možnosti TKI, doporučení rodičům (dětem), kam se obrátit
Cíle semináře:
informovat o rizicích kyberprostoru
zvýšit své kompetence v oblasti efektivní obrany
zlepšit svou práci s klienty zasaženými kyberšikanou
podpořit konzultanty v práci s obtížným a aktuálním tématem kyberprostoru
Cílová skupina:
pro pracovníky distančních forem krizové intervence;
pro pracovníky v sociálním poradenství;
pro všechny, koho toto téma zajímá
Kdy?
10. června 9 - 13 hodin (4 x 50 minut)
Kde?
Online webinář. Odkaz na připojení Vám bude zaslán na uvedený e-mail den před zahájením webináře. Vyplněnou přihlášku pošlete na email asociacepkp@gmail.com.
Kurz je zpoplatněn symbolickou částkou 200 korun.
Kapacita kurzu je 20 osob (1 z organizace). Kapacita se může navýšit v případě zbývajících míst.
Informace
Bc. Dana Kadeřábková, e-mail: asociacepkp@gmail.com, tel. 606 885 821.
Lektorka
Mgr. Helena Juklová
Vystudovala jednooborovou psychologii na Pražské vysoké škole psychosociálních studií. Má ukončený pětiletý terapeutický výcvik zaměření SUR. Dále absolvovala řadu akreditovaných seminářů: krizová intervence, internetové poradenství, chatová krizová intervence, práce s traumatem, diagnostická léčba závislostí, kognitivně-behaviorálních úzkostných poruch, depresí, expresivní techniky, práce s dětskou a adolescentní skupinou, komunikační dovednosti, zážitková pedagogika apod.
Od počátku své pracovní kariéry pracovala v oblasti pomáhajících profesí jako krizový intervent, konzultant telefonické krizové intervence, chatového a internetového poradenství, intervizor a lektor LB. Druhým rokem je vedoucí Linky důvěry Dětského krizového centra a působí zde také jako pracovník v distanční formě krizové pomoci klientům. Věnuje se převážně studiu meditace, řízené imaginace a relaxačních metod, a to v rovině teoretické i praktické. Její zájem se zaměřuje na možnosti efektivního řešení obtížných situací a interakcí mezi lidmi a rozvoj přirozených kompetencí člověka, které může v krizových situacích využít.
Comments