top of page
Vyhledat

Práce s emocemi klientů - kurz Linky bezpečí již 1. června!


Na kurzu prostřednictvím prožitkových technik posílíte svoje dovednosti při práci s rozmanitými emocemi klientů i schopnost reflektovat vlastní emoce. Po kurzu budete umět:

  • vztahovat se k emocím jako k přirozené součásti vztahu pracovník – klient

  • lépe identifikovat a reflektovat emoce na straně uživatele

  • aplikovat flexibilně různé komunikační modely pro práci s emocemi uživatele s ohledem na jedinečný kontext (stav uživatele služby a jeho potřeby, cíle služby a její limity apod.)

  • využívat specifické intervence pro zvládnutí konkrétních emocí (např. smutek, vztek, agrese).

Jak se to naučíte?

  • s využitím prožitkových technik: modelace rozhovoru, facilitovaná skupinová reflexe, reflexe konkrétních intervencí v hovoru, audiovizuální technika

  • interaktivní formou si zvědomíte různé typy komunikačních intervencí, které vedou ke kvalitnímu zpracování emocí

  • seznámením s různými teoretickými koncepty práce s emocemi, které budou východiskem pro aktivní nácvik a řešení modelových situací z praxe účastníků

  • sdílením příkladů dobré praxe

Termín: 1. 6. 2022 (Praha 8, 5 min. od stanice metra Palmovka) Přihlásit se můžete ZDE. Rozsah 8 vyučovacích hodin, probíhá v jeden den, 9:00 - 16:30

Zajímá Vás ještě více? Kontaktujte Veroniku Šturmovou, manažerku vzdělávání na e-mailu v.sturmova@linkabezpeci.cz nebo na tel. 602 387 534.



13 zobrazení0 komentářů
bottom of page